Sunday, May 22, 2016

Pelan simpanan seumur hidup bersama Tone Excel Autodownline


Tone Excel. Kalau buat betul-betul, I mean betul-betul serius, kita boleh jadikan income dari syarikat ni untuk tujuan menyimpan duit dalam akaun simpanan.


Ya saya juga sedang usahakan dan ingin realisasikan hasrat ni. 

 

Lately saya sendiri rasa agak sukar nak menyimpan dengan konsisten. Ada-ada je perbelanjaan yang perlu dilakukan.


Mujurlah saya adalah salah seorang pengguna simkad Tone Excel yang memperkenal dan mempromosikan simkad ni secara aktif. 


Saya gunakan teknologi yang dibangunkan oleh Team Autodownline


Memang tak nampak banyak sangat pun, tapi ianya menambahkan apa-apa jumlah yang saya sedang kumpulkan. 


See? 


Sambil pakai handphone, sambil tu boleh menabung. Syaratnya kena buat kerja la. 


Mana ada orang nak bagi kita duit free free macam tu je tanpa ada sebarang usaha dari pihak kita kan.


Jadi, inilah masanya. Jom sertai saya dalam perniagaan ini. Pasti berbaloi. Baik gain something daripada pakai handphone tapi tak dapat apa-apa langsung kan. 

 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...