Friday, September 4, 2015

Sistem Autodownline: Harapan baru untuk penggiat bisnes Tone Excel yang simkad dah expired


Bisnes Tone Excel. Ini bukannya bisnes baru. Syarikat pun dah beroperasi paling kurang dah 5 tahun di Malaysia ni. Sepanjang tempoh masa yang begini lama, ada banyak juga success story yang kita dah dengar daripada ahli-ahli terdahulu yang konsisten buat bisnes ni tanpa jemu.


Walaupun tak semua dapat capai, apa yang golongan yang berjaya ni capai, namun kejayaan itu tak mustahil untuk dikecapi. Lebih-lebih lagi, jika kita pun berikan usaha, komitmen dan tindakan yang sama seperti orang-orang yang berjaya tu berikan. 



Punca kegagalan kita selalunya adalah disebabkan kelemahan diri kita sendiri. Kita terlalu lemah dan "bodoh" pulak tu. Ya... saya tengah katakan tentang diri saya sendiri. 


Saya melihat apa yang dah terjadi dan yang telah saya lalui beberapa tahun kebelakangan ini. Memang banyak kesilapan dan kekurangan yang berlaku. MUNGKIN... ini semua untuk dijadikan pengajaran dan iktibar, agar kesalahan yang lalu janganlah pulak diulang-ulang. 



Anda boleh buat duit yang banyak menerusi bisnes Tone Excel ini. Ia bukannya satu kebetulan, dan pada masa yang sama, anda tak seharusnya bergantung harap pada nasib baik semata-mata. Kena ada strategi, dan perlu disokong oleh sebuah sistem yang betul-betul proven boleh bantu anda pergi lebih jauh dalam bisnes ni.


Dalam blog ni, saya akan lagi banyak bercerita tentang Sistem AutoDownline 123.



Anda boleh daftarkan akaun Autodownline anda secara percuma dengan menekan klik pada pautan ini.


 


Pendaftaran ada PERCUMA sahaja. Konsep autodownline ini ialah, anda daftar dulu, bina rangkaian kemudian barulah anda upgrade kepada active member di Tone Excel. 


Rasionalnya mudah sahaja...


Kebiasaannya, anda akan diminta untuk join dulu bisnes Tone Excel ini, buat bayaran sebanyak RM100 untuk menjadi ahli kemudian barulah anda cari orang, atau cari pelanggan, atau cari downline dan bina rangkaian. Masalah dengan model bisnes seperti ini ialah, anda join ketika anda sendiri belum pasti akan ada orang minat nak join dengan anda.


Menerusi sistem autodownline, anda hanya perlu daftar secara percuma sahaja, kemudian terus buat promosi. Anda ada masa 30 hari untuk upgrade sebagai active member. 


Katakanlah, dalam masa 30 hari tu, anda buat promosi secara aktif, kemudian anda terima downline di sistem AutoDownline, waktu tu barulah anda upgrade kepada paid member. 


Jika sepanjang 30 hari tu, ketika anda dah mencuba semua yang termampu, tetapi masih tak dapat walaupun seorang ahli berbayar dibawah anda, pada waktu ini, anda ada pilihan sama ada nak teruskan dengan bisnes Tone Excel ini, ataupun anda nak stop terus.


Dengan adanya sistem AutoDownline ini, ia sebenarnya merendahkan risiko anda ke tahap yang sangat rendah. Mungkin tiada risiko langsung. Kalau dalam masa 30 hari tu, setelah anda berusaha dengan bersungguh-sungguh untuk promosikan bisnes ni, anda langsung tak dapat walaupun seorang ahli, anda tidak rugi apa-apa dari segi wang ringgit. 


Berbeza dengan kaedah biasa, yang mana anda perlu jadi ahli terlebih dahulu, kemudian baru bina rangkaian. 


Satu point yang penting jika anda ingin mempromosikan bisnes Tone Excel ni menerusi sistem autodownline ialah, anda bina rangkaian terlebih dahulu, barulah anda join sebagai ahli berbayar. Kat sini, anda untung sebab bila anda dah jadi ahli Tone Excel, anda dah pun ada downline yang confirm akan join anda di level 1.



Baiklah, sebenarnya ini hanyalah salah satu daripada keistimewaan yang terdapat pada sistem autodownline ini. Ada banyak lagi yang saya nak kongsikan. 


Sementara anda baca post saya yang lain, apa kata anda daftar dulu akaun autodownline anda menerusi link saya ini ya.


Baca juga: Jangan Join Tone Excel sebelum anda baca maklumat Penting ini!        

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...