Saturday, September 5, 2015

Sistem AutoDownline: Adakah bisnes Tone Excel akan jadi lagi mudah dengan adanya sistem autodownline?


Saya percaya, dalam masa beberapa bulan dari sekarang, anda akan mula kelihatan rata-rata yang melakukan bisnes Tone Excel ini pasti akan mula menggunakan teknologi terkini untuk buat promosi. 


Mereka tidak lagi akan menggunakan laman web "biasa" untuk buat marketing. 


Sebaliknya, mereka akan cenderung untuk menggunakan sistem-sistem yang support fungsi autodownline. Jika laman web yang mereka gunakan tidak mempunyai fungsi mendapatkan limpahan downline secara automatik, maka laman web tersebut bukanlah laman web yang bagus untuk kita bergantung harap padanya.


Adakah bisnes Tone Excel akan jadi lebih mudah lepas ni dengan adanya fungsi sistem autodownline?




Konsep bisnes Tone Excel sebenarnya sangat mudah sebenarnya. Anda hanya perlu guna sendiri, dan kemudian perkenalkan kepada orang ramai.




Sebagai balasan anda bantu syarikat untuk perkenalkan pengguna baru, anda akan dibayar bonus dan komisyen oleh syarikat. Itu sahaja. 


Tetapi, alasan biasa yang membuatkan orang tak berapa minat nak buat Tone Excel ni ialah, 

1. Tak tau nak cari orang

2. Tak pandai nak bercerita

3. Malu nak berkongsi tentang Tone Excel

4. Kurang yakin dengan kemampuan diri

5. ... dan banyak lagi

Namun, ini bukan bermakna, mereka tak suka jika boleh dapat duit dari program ni. 


Apa yang jadi penghalang sebenarnya adalah diri mereka sendiri. Mereka yang tak usaha untuk upgrade diri sendiri untuk jadi lebih baik dan lebih berilmu. 


Berita baik untuk individu seperti ini, maka lahirlah sistem autodownline. Ianya direka dan dibangunkan untuk bantu individu seperti ini untuk kembangkan network mereka.


Ya. 


Anda akan dapat downline secara percuma lebih-lebih lagi apabila anda dapat upline yang memang serius nak buat duit dan aktif buat promosi. Jumlah maksimum downline yang anda bakal perolehi secara percuma ialah 1,110 orang.... walaupun anda tak buat pemasaran langsung. 


Inilah dia kesan daripada spill over yang bakal anda perolehi apabila anda dan upline sama-sama menggunakan skrip autodownline untuk mendapatkan pelanggan yang baru dalam bisnes ni.


Secara personal, saya lihat, kerja-kerja promosi Tone Excel sememangnya jadi lebih mudah dengan adanya bantuan daripada sistem autodownline ini. 


Anda boleh lihat sendiri dan cuba sistem ini secara percuma dan lihatlah hasilnya. 


Boleh daftar disini untuk dapatkan akaun percuma anda.


   


   

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...