Monday, April 18, 2016

Bukti komisyen dari Team Autodownline dan cara nak promote Tone Excel


Bila saya kata yang Sistem Autodownline ni memang betul-betul boleh pakai, bermakna ia memang betul-betul boleh pakai.


Sistem ini memang betul-betul praktikal untuk membantu penggunanya untuk buat duit dengan lebih bergaya dan dengan effort yang lebih santai. 


Masih kurang percaya? Nah ini dia buktinya. 

http://www.sabreehussin.com/team-autodownline

Sumber gambar saya ambil disini: Pengenalan kepada simkad Tone Excel


Bulan ni Alhamdulillah, masih lagi ada rezeki yang masuk dari program ni. Boleh lihat pada tarikh transaksi tersebut berlaku, iaitu pada 11 April 2016. 945115 tu adalah IDP saya yang saya daftar menerusi Team Autodownline


"Macam mana nak promosikan sim Tone Excel?" 


Ha ha


Nampaknya inilah dia antara soalan yang popular yang saya kerap perolehi menerusi emel!  

 
 

Yang peliknya, soalan ini diajukan kepada saya, selepas si penanya tu membaca setiap perkongsian yang saya buat di laman blog saya! 


Dah tentu soalan sedemikian sangat-sangat menimbulkan tanda tanya... sama ada si penanya tu reti membaca ke tidak? 


Saya dah ajar macam mana nak buat promosi simkad Tone Excel ni, tiba-tiba orang yang baca perkongsian saya tu tanya sekali lagi soalan yang sama. 


What the ...? 



Kalau korang rasa tak jelas dengan apa yang korang baca, ulang je la pembacaan korang tu buat kali yang kedua, ketiga keempat atau berapa-berapa kali sekalipun, sampailah korang PAHAM. 


Saya bukannya tulis dalam bahasa German. Dalam bahasa Melayu kot. Cuma mungkin ada beberapa terma yang akan saya tulis dalam bahasa Inggeris, itupun jika perlu. 


Jika tak perlu guna bahasa Inggeris, kebanyakkannya saya akan tulis dalam Bahasa Melayu sahaja. 


Apa pun, terima kasih la buat yang sudi bertanya tu. 


Anda telah menghiburkan hari saya! Ha ha


Hint: Anda sebenarnya boleh belajar macam-macam kaedah promosi kalau anda baca blog ini

 



 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...