Saturday, October 17, 2015

Sistem autodownline ni bagus ke untuk bisnes Tone Excel?


Adakah sistem autodownline ini benar-benar membantu untuk mendapatkan pelanggan ataupun downline di Level 1?


Saya cuma boleh cakap apa yang saya tahu. 


Apa yang saya tahu pula adalah berpandukan kepada pengalaman saya sendiri menjadi pengguna bagi sistem autodownline ini. Adalah kurang beretika kalau saya nak katakan sesuatu yang tak betul atau sesuatu yang hanya rekaan. 


Ini adalah screenshot yang baru saya ambil sebentar tadi di member area sistem autodownline milik saya. 

Dapat_downline_percuma_dengan_autodownline

Sebenarnya list untuk level dua masih panjang lagi. Bila saya nak buat screenshot, ianya tak muat. 


Ada orang pernah tanya kat saya, macam mana nak buat pemasaran? Sebabnya even nak dapatkan prospek mendaftar secara percuma pun sangat susah.


Ya


At some point, saya bersetuju dengan orang yang bertanya pada saya tu. Saya setuju. Bukan mudah untuk dapatkan prospek untuk daftar ke sistem autodownline, walaupun ianya hanya percuma dan tak perlu bayar apa-apa pun. 


Ini soalan yang ditanyakan kepada saya: 


"Saya baru menggunakan autodownline.. tapi under orang lain.. sebenarnya nak ajak orang sign up percuma pun agak susah.. mohon tunjuk ajar apa yang perlu saya lakukan untuk mendapat prospek?"


Manakala ini pula adalah jawapan yang saya berikan. Anda boleh klik sini untuk baca jawapan saya.


Susah bukannya Mustahil

Tak mustahil untuk dapat hasil ataupun result seperti yang saya dapat. Lebih-lebih lagi kalau anda ikut step dan strategi yang saya sendiri gunakan. 


Saya mendapatkan prospek menerusi kaedah pemasaran dengan blog. 


Kadang-kadang saya tertanya-tanya jugak, berapa ramai yang gunakan blog untuk buat promosi sistem autodownline ni?


Besar kemungkinan, jawapannya tak begitu ramai. 


Mungkin daripada keseluruhan yang menggunakan sistem autodownline ni, hanya bawah 5% sahaja yang mempromosikan autodownline menggunakan blog. 


Daripada 5% itu pula, mungkin yang benar-benar aktif menulis blog pun tak ramai mana. 


Dalam bisnes ni, kita kena banyakkan aktiviti. Maksud saya dengan aktiviti ialah, aktiviti pemasaran. Ia boleh jadi dalam bentuk kena rajin buat post status di FB, tulis artikel promosi di blog, hantar emel kepada subscriber dan prospek, serta banyak lagi. 


Kadang-kadang, kita tak tau, dari aktiviti-aktiviti pemasaran yang kita buat tu, mana satu yang betul-betul memberi pulangan dan hasil kepada kita. 


Sebab tu adakalanya kita kena buat semua, tanpa prejudis dan mempunyai perasaan skeptikal tentang mana satu yang paling berkesan. 


Kalau asyik nak cari cara mana yang paling berkesan, sampai bila-bila pun mungkin tak akan jumpa cara yang dikatakan berkesan tu. 


Jadi, kalau anda serius nak dapat hasil seperti yang sedang saya dapat sekarang ni, gunalah sistem autodownline


Bukan semua yang mendaftar di autodownline akan upgrade. Itu lumrah. Sebabnya bukan semua orang SERIUS nak berjaya. Some cuma cakap sahaja. All talk, no action. 


So tak perlu kecil hati kalau mereka tak upgrade. Itu memang sikap mereka. Tak perlu nak kecewa atau nak susah payah nak ubah orang lain. Asalkan kita tau, apa yang perlu kita lakukan itu sudah bagus. Kita fokus sahaja perkenalkan peluang ini kepada mereka yang benar-benar berminat dan yang benar-benar memerlukan. Itu lebih baik daripada mengejar orang yang tak ada kesanggupan untuk berubah. 


Ok la... saya nak sambung buat market research di Lazada.     



 


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...