Tuesday, March 15, 2016

Aktiviti harian apabila bersama Team AutoDownline Tone Excel






Setiap hari macam biasa la, salah satu aktiviti yang saya akan buat ialah semak senarai downline yang saya perolehi di laman web Team Autodownline.


Serius. Memang saya rasa teruja bila melihat bilangan downline yang makin bertambah disitu. 


Macam mana saya lakukan, itu rasanya tak perlu saya cerita secara details di sini. Setiap orang, dah tentu ada strategi masing-masing yang tak akan diceritakan dengan sewenang-wenangnya. 


Apatah lagi nak cerita secara percuma sahaja. 



... kepada orang yang langsung tak ada kena mengena dan langsung tak ada kaitan dengan rangkaian saya sendiri. Maaflah. Memang saya tak akan buat macam tu. 


Nak tau cara saya, nak belajar teknik saya, silakan join rangkaian saya. Klik sini untuk join. 


Strategi pemasaran menggunakan sistem autodownline, sememangnya dapat memudahkan kerja-kerja pemasaran bisnes simkad Tone Excel ni. 


Apa yang saya perhatikan, ahli biasa boleh mula mengumpul pelanggan dengan lebih pantas dari biasa. 


Almaklumlah, dengan menggunakan sistem ini, setiap orang akan saling bantu membantu dan bekerjasama untuk dapatkan pelanggan. 


Ya, ada unsur-unsur teamwork kat situ. 


Kalau masih ada yang tak faham, macam mana perjalanan bisnes Tone Excel menggunakan sistem autodownline ni, anda boleh klik dan baca artikel saya yang pernah saya tulis sebelum ni. 


Klik sini untuk baca: Apa yang anda perlu tahu tentang sistem autodownline Tone Excel


Kuncinya ialah, setiap orang PERLU BEKERJA dan bukannya join lepas tu duk diam macam tunggul. Kemudian ada hati nak mengharap limpahan downline yang begitu ramai... 


Ho ho teruskan berharap. Anda mungkin akan dapat seorang dua downline dari saya, tetapi itu tidak akan menjadikan anda kaya dalam bisnes ni. 


Seperti yang saya selalu tulis dalam ni, 


"Upline yang berjaya adalah upline yang memastikan downlinenya kaya terlebih dahulu" 


Tak perlu nak spin atau nak buat tafsiran sendiri. 


Upline yang buat kerja-kerja yang sepatutnya dilakukan sendiri oleh downlinenya, disebabkan mahu menjadikan downlinenya kaya, bukanlah upline yang bijak. 


Ada perkara yang upline boleh tolong. Ada perkara, sebagai downline atau sebagai pemilik bisnes, anda kena buat sendiri. Faham ke ni? 


Disebabkan bisnes ni adalah bisnes anda, anda juga perlu menunjukkan minat yang mendalam untuk memajukan bisnes ni juga. Bukannya duk diam saja-saja. 


Ok la... dah sedia nak berubah? Jom klik sini dan daftar secara percuma dulu


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...