Friday, March 18, 2016

Ini sebab saya tak promosikan Autodownline Tone Excel di facebook


Tone excel dengan sistem autodownline ni memang saya tak promosikan di Facebook. 


Jadi, anda tak perlu nak pelik, kalau anda lihat saya tak buat sebarang promosi di Facebook. 


In fact, sebenarnya kalau boleh saya memang langsung tak nak bukak laman web facebook tu. Bukan calang-calang orang yang mampu untuk buat marketing secara berterusan hanya menerusi Facebook.


Sebenarnya ada beberapa sebab kenapa saya tak promosikan peluang untuk buat duit dengan menjadi ejen Tone Excel dengan bantuan sistem autodownline di facebook. Mari saya ceritakan.


1. Kat Facebook ada terlalu banyak gangguan. Semua bentuk gangguan tu memang berpotensi untuk ganggu fokus kita. 


2. Saya malas dah nak bagi orang tiru ayat-ayat iklan saya. 


3. Ramai sangat yang promote Tone Excel kat FB. 


4. Saja tak nak bagi kawan-kawan dalam list bosan dengan status update saya. 


5. Saya punya strategi ialah nak dapatkan prospek yang fresh dari search engine.


6. FB akan block link promosi jika ada ramai yang promosikan link yang lebih kurang sama kat FB. Mungkin FB akan anggap link tu sebagai spam dan bahaya. 




Itu la antara sebab-sebab dia. 


Yang penting, walaupun tak promote kat FB, saya masih promote kat tempat lain dan masih lagi iklan jalan macam biasa. 


Ok la, kalau anda masih belum join Team Autodownline, boleh klik sini sekarang untuk join ye. 
 


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...