Thursday, March 17, 2016

Kenapa mesti guna sistem autodownline Tone Excel?


Tak ada siapa yang suka dipaksa-paksa, walaupun sebenarnya apa yang mereka terpaksa buat tu adalah benda yang bagus untuk dirinya. 


Setiap daripada kita inginkan kebebasan dalam membuat keputusan. Keputusan sama ada YA ataupun TIDAK. 


Kita tak sanggup untuk melepaskan tahap kebebasan yang kita miliki tu untuk sesuatu yang kita tak berapa nak faham. 


Sebab tu, saya percaya, jika pada hari ini, anda menolak untuk menjadi sebahagian daripada keluarga Team Autodownline, anda mungkin berbuat demikian kerana anda masih kurang jelas bagaimana team ini mampu untuk membantu anda.


Jadi atas kesedaran tu, kaedah paksaan atau kaedah follow up berulang-ulang kali memang bukan kaedah yang saya akan gunakan. 


Last thing I want to do, is to make my prospect feel annoyed with me, and my method


Sebab tu, saya kini menggunakan kaedah pemasaran melalui Team Autodownline sepenuhnya. 


 
Saya lebih suka kalau para pembaca sekalian mencuba dulu sistem ini. Daripada saya bebel-bebel tak tentu hala, lebih baik anda cuba sendiri dan lihat bagaimana ia bakal memberi hasil untuk anda. 


Saya akan usahakan yang terbaik untuk anda. 


Namun anda juga perlu ada kesanggupan untuk bertindak. 


Daftar kat sini ya.


 


 


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...