Wednesday, March 30, 2016

Anda rasa simkad Tone Excel terlalu mahal untuk anda?


Bagaimana kalau saya katakan, yang sebenarnya bila anda dapatkan sekeping simkad Tone Excel, pada masa yang sama, anda juga akan memperolehi perniagaan dalam industri telekomunikasi secara PERCUMA! 


Ya tuan-tuan, ini perkara benar. Bukannya tipu, dan bukannya gimik semata-mata. 


Anda dapatkan simkad Tone Excel, kemudian anda dapat mulakan bisnes simkad. 


Cubalah anda beli simkad lain, seperti simkad-simkad M C D U misalnya. Adakah anda akan mendapat peluang untuk memulakan perniagaan dalam industri telekomunikasi selepas itu?


Adakah anda merasakan yang anda dapat menjadi pengedar untuk simkad-simkad jenama mereka tu? 


Kirim salam. Hakikatnya jangan harap la anda akan dapat peluang yang sama seperti yang dinikmati oleh pemilik simkad-simkad Tone Excel ini. 


 

Buat mereka yang masih lagi merasakan simkad Tone Excel ini begitu mahal...


Saya ingin bawakan berita gembira ini untuk anda. Anda sebenarnya boleh mula mempromosikan dan memperkenalkan perniagaan ini kepada kenalan anda, pada hari ini juga walaupun anda masih belum mengeluarkan sebarang modal. 


Anda berminat nak tau bagaimana caranya? 


Mudah sahaja. 


Anda daftar akaun anda secara percuma dahulu bersama Team AutoDownline.


Dah daftar? 


Ok sepatutnya anda dah daftar. Apa nak tunggu-tunggu lagi. Kita nak buat duit, mana boleh main tunggu-tunggu lama macam tu. 


Langkah seterusnya, anda boleh mula terus mempromosikan bisnes ini. Ajaklah rakan-rakan anda untuk menjadi ahli di laman web Team AutoDownline seperti anda juga.


Kegagalan banyak orang dalam bisnes ini ialah mereka tidak mempunyai rangkaian, dan mereka juga tak pandai nak bina rangkaian. Jadi, menerusi team AutoDownline ini, apa yang anda boleh lakukan ialah bina rangkaian terlebih dahulu, kemudian barulah mula upgrade sebagai VIP Member. 


Dengan ini, anda akan meningkatkan kebarangkalian anda untuk berjaya dalam bisnes ini. Bagus, kan? 


Sebenarnya saya tau, anda bukannya tak ada duit langsung. Kalau mahu, anda boleh sahaja keluarkan modal sebanyak RM100 tu. 


Namun satu perkara yang menakutkan anda ialah, anda takut jika nanti anda tak berjaya untuk mendapatkan walau seorang pelanggan sekalipun. Betul tak? Jadi jangan risau la. 


Kami di Team AutoDownline pasti akan membantu anda. Cara kami beri bantuan memang agak unik. 


Kita buat marketing dengan cara tersendiri, namun dengan adanya konsep spillover from upline, anda pasti akan menerima giliran anda untuk mendapat downline anda sendiri. 

 
Jadi, segeralah join team autodownline ini. 


Klik sini untuk Join dan daftar akaun anda secara percuma sahaja dulu. 




 

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...