Sunday, March 20, 2016

Kombinasi yang mantap: Team Autodownline dan sim Tone Excel


Dalam blog ni, kebanyakkan masa yang ada memang saya akan bercerita tentang simkad Tone Excel dan juga sistem autodownline sahaja.


Niat di hati, bukanlah nak kata yang sim ini adalah sim terbaik pernah wujud atas muka bumi ini. Tidak sama sekali. Sim ini juga mempunyai kelemahan tertentu, pada pandangan sesetengah orang. 


Hakikatnya, ini adalah satu-satunya sim, yang masih lagi setia membayar saya selaku penggunanya. 


Simkad anda? Ada bagi anda sebarang duit kah? 


Jadi, dari situ kita dapat lihat no point untuk anda bercerita tentang simkad yang anda pakai sekarang ni, kan. 


Kat situ juga kita boleh simpulkan, simkad yang anda pakai tu, tak ada beza sangat pun dengan lain-lain simkad yang berlambak kat pasaran tu. 


Dan pada masa yang sama, boleh jugak kita buat konklusi bahawa, semurah mana pun simkad yang sedang anda pakai sekarang ni, selagi ia tak pernah beri anda sebarang wang, ianya tak ada la istimewa sangat. 


Ya, saya pun tak faham kenapa perlu sayang sangat dengan simkad macam tu. Mungkin anda cuma sayangkan nombor tersebut, bukannya sayang sangat dengan simkad tu pun sebenarnya. 


Untuk itu, biar saya beritahu anda siap-siap, yang sebenarnya anda boleh join Tone Excel dan kekalkan nombor sedia ada anda. 


Nombor masih sama, hanya simkad anda tu sahaja yang dah bertukar kepada simkad Tone Excel, iaitu simkad yang membayar penggunanya. 


Join menerusi Team AutoDownline, In Shaa Allah lagi banyak kelebihan yang bakal anda perolehi di masa akan datang. 

 

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...