Wednesday, March 9, 2016

Lagi BUKTI AUTODOWNLINE ini memang BERKESAN!


Kalau tak nak rasa stres bila buat marketing untuk produk Tone Excel ni mudah sahaja sebenarnya. 


Jangan pasang niat nak menjual. 


Sebaliknya, kita niatkan dalam hati, nak bantu dan nak menolong mereka yang mahu ditolong. Aha... kat sini saya perlu ingatkan pada para pembaca sekalian, bukan semua orang yang susah tu mahu dirinya dibantu ya. 


Ada orang, walaupun susah, dia punya EGO lagi besar dari dia punya susah. Jadi, orang macam ni memang kita tak boleh nak buat apa dah. Kita tengok dan peratikan je la dia. 


Sambil-sambil tu kita doakan la dia semoga dia beroleh rezeki yang melimpah ruah. Walaupun bukan menerusi jalan yang kita nak bukakan untuk dia. 


"Tapi bro... betul ke autodownline ni boleh tolong orang-orang susah macam aku ni untuk buat duit?"


Ya, sudah tentu boleh! 


Saya cakap macam tu sebab saya dah tengok sendiri bagaimana sistem ini bekerja. Saya dah nampak bagaimana sistem spillover from upline ni berfungsi. Memang saya yakin, ia boleh bantu.


Kena banyak bersabar. 


Kena tambahkan usaha. 


... banyakkan berdoa, dan yang paling penting, kena yakin. Kalau doa semata-mata, tapi tak yakin, pun tak guna. 


Ini bukti TERBARU dan TERKINI. 

kebaikkan-guna-autodownline  


Rasanya anda boleh klik untuk besarkan. Kalau nak download gambar kat atas ni dan tekan save as pun boleh.


Nombor ID ADL (ID AutoDownLine) saya ialah 43375. Seperti yang anda boleh lihat diatas, yang saya tandakan dengan bulat-bulat warna merah, itu semua adalah hasil daripada pemasaran yang saya jalankan. 


Semua yang ada bulat-bulat, dan tertulis 43375 itu semua dari kerja-kerja pemasaran saya. Alhamdulillah. Semuanya atas kuasa dan kehendak Yang Maha Esa.


Ada tak nama anda dalam tu? Kalau tak ada, cepat-cepat daftar kat sini.


Setiap hari saya akan terus konsisten buat pemasaran. Bermakna setiap hari juga, anda akan terima downline dari saya. Downline disini bermaksud downline di sistem autodownline. 


Jika downline tersebut upgrade menjadi member VIP, maka downline tersebut akan secara automatik menjadi downline anda pula di Tone Excel. 


Saya serius nak bantu anda. 


Anda nak dibantu atau tidak? Anda hanya perlu join, dan buat seperti mana yang saya buat. 


Saya buat artikel promosi yang menceritakan kebaikkan tone excel. 


Saya hubungi prospek-prospek yang mungkin berminat menerusi emel dan sebagainya. 


Senang cerita, saya buat aktiviti PEMASARAN dan memperkenalkan simkad ini kepada individu seperti anda. 


Tak susah sebenarnya kalau anda fikir benda ni tak susah. 


Nak join? Klik sini sekarang dan isi borang. Lepas dah isi borang upgrade sebagai VIP member, dan boleh mula buat kerja-kerja pemasaran. 


Anda buat pemasaran, anda dapat pelanggan. 


Saya buat kerja-kerja pemasaran, boleh jadi anda yang akan dapat pelanggan tersebut. Lebih-lebih lagi apabila level 1 saya dah penuh. Ia akan di spill over kepada downline saya yang lain. 


Mungkin kepada anda. 


Klik sini untuk join.    



 


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...