Friday, March 11, 2016

Autodownline Tone Excel dan spillover from upline


"Kenapa saya beriya-iya nak memperkenalkan perniagaan Tone Excel ini?" 


Saya berhenti sejenak. Entah dari mana, tiba-tiba timbul persoalan ni. 


Tahun ni (2016), secara total saya dah pun mempunyai 4 simkad dan 4 akaun dengan Tone Excel. 


Akaun pertama, expired sebab kebodohan saya sendiri. 


Akaun kedua, saya buatkan khusus untuk girlfriend saya (yang kini dah pun menjadi isteri saya yang sah). Alhamdulillah, dari usaha yang berterusan, dah mula jadi duit dah pun. (IDP 333275)


Akaun ketiga atas nama saya sendiri, masih lagi menjana pendapatan pasif sampai sekarang. (IDP 449841) 


Akaun keempat, pun atas nama saya sendiri, cuma istimewanya akaun yang ni sebab saya daftar menggunakan sistem autodownline. Anda boleh klik sini untuk lihat sistem autodownline yang saya gunakan. 






Ada la orang genius yang buat sistem ni. 


Ia bukan sahaja memudahkan saya sebagai penggunanya, malahan ia juga bakal menyenangkan ahli-ahli yang berdaftar menerusi rangkaian saya. 


Ya, walaupun sebenarnya bukan saya seorang yang guna sistem autodownline ni, namun saya percaya, bukan semua orang boleh dapat result macam yang saya dapat. 


Bila dikatakan sistem ini boleh dapat downline secara automatik sebab ada fungsi spillover from upline, belum tentu semua orang akan dapat spill over tu. 


Saya dah buktikan yang saya boleh dapat. 


Tengoklah gambar bukti kat bawah ni. 



Yang bulat-bulat tu semua adalah ID saya. 


Saya tandakan bulat-bulat supaya senang anda nampak. ID ADL saya ialah 43375. Jadi, anda boleh lihat sendiri, downline di bawah saya pun ada dapat spillover dari saya. 


So prinsip saya begini. 


Untuk mengetahui sama ada sesuatu sistem tu baik atau tidak, kita kena lihat sejauh mana ia dapat menjalankan fungsinya.


Dalam kes ini, sebelum saya pilih mana-mana sistem, saya perlu pastikan yang sistem tersebut baik untuk saya, dan ia juga perlulah baik untuk para downline saya. 


Formula keramatnya adalah begini


"Untuk berjaya dalam bisnes ni, pertama sekali, saya perlu pastikan yang downline saya berjaya dulu." 


Maka, bila kita ada fikiran gaya seperti ini, kita akan nampak, bisnes ini memerlukan upline untuk bekerja lebih kuat daripada downline. 


Kita ubah mentaliti, daripada nak kayakan upline, kepada nak kayakan downline. 


By the way, boleh ke upline kita kaya? 


Kalau sebulan kita cuma topup RM20 - RM30 sahaja. Kat situ komisyen pun cuma ada baru berapa. 


Let say, kita topup RM30 sahaja, dan komisyen upline kita ialah 6%. Maknanya komisyen dia bulan tu dari kita ialah RM1.80 sahaja. 


Ko ingat dengan RM1.80 tu boleh jadi kaya? 


"Macam mana kalau upline kita tu ada banyak downline?" 


Bro... Itu atas usaha dia yang nak majukan diri dia sendiri. Kalau dia ada banyak downline pun, itu semua datang dengan harga yang tersendiri. Mungkin waktu orang lain tengah syok tidur, dia buat marketing. 


Waktu orang lain seronok jalan-jalan, dia bizi buat marketing. They earn it.


Poin yang saya nak sampaikan ialah, bisnes ni tak begitu mengkayakan orang atas, sebabnya komisyen orang atas kita, bergantung kepada berapa banyak kita, downline level 1 dan downline level 2 kita topup. 


Secara kasar kita boleh congak, tapi kenapa nak buat kerja yang sia-sia macam ni? Itu bahagian dia. 


Kita nak tengok berapa bahagian kita. 


Bahagian kita... jeng jeng jeng.... kalau nak banyak, maka kita kena tolong downline level 1 kita untuk berkembang dan dapat banyak pelanggan juga. Macam kita. 


Sebelum ini, memang agak sukar saya nak bantu downline saya. Nak ajar bab IT, bab blogging, SEO, sistem autoresponder, email marketing dan macam-macam lagi. 


Bila dah ajar belum tentu faham. 


Bila dah faham, belum tentu buat pulak. 


Jadi, selagi no action sampai bila nak kena tunggu untuk nampak hasil. 


Aha... satu hari saya jumpa sistem autodownline


Saya bagi tahu terus terang, siapa jadi downline saya, anda ada unlimited time (sehingga anda dijemput Yang Maha Esa) untuk belajar puas-puas macam mana nak jadi internet marketer and so on.


Ketika anda belajar tu, saya akan terus buat marketing cara saya. 


Ketika itu juga, spillover from upline akan berlaku, dan In Shaa Allah, anda juga akan dapat bahagiannya. 


Bila anda dah faham sikit-sikit, dan dah mula buat marketing, masa tu anda akan dapat downline dari dua cara. 


Pertama, dari hasil usaha anda sendiri. (ini yang sepatutnya)


Kedua, dari spillover yang saya berikan. 


Tapi, anda kena pastikan yang anda join menerusi network saya. Klik sini untuk join

 
Kalau join ikut link lain, maaflah, anda mungkin tak akan dapat pape. Sebab spillover from upline ini sangat bergantung kepada upline tu sendiri. 
 

Kalau upline tu tidur memang tak dapat apa-apa la..


Buktinya saya sendiri. Mana ada saya dapat spillover dari upline saya. 


Saya pun tak tau, apa yang upline-upline saya buat. Saya tak tau, dia serius ke tak, and I don't want to know
 

Hal dia, tak ada kaitan sangat dengan saya pun. Yang penting saya buat kerja saya, dan saya terus bagi downline kat downline-downline saya yang lain. 


Ok dah jom join sekarang. Klik sini dan daftar percuma dulu
  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...