Monday, March 21, 2016

Boleh ke dapat downline Tone Excel kalau tak buat promosi?


"Kalau saya join Tone Excel ni, tapi saya tak buat sebarang promosi, saya akan dapat duit tak dari Tone Excel?"


Soalan ini merupakan salah satu soalan yang cukup popular dalam kalangan mereka-mereka yang baru nak join Tone Excel, tapi masih belum buat keputusan lagi. Sama ada ya atau tidak. 


Sudah tentu, mereka biasa dengar tentang kisah-kisah kejayaan individu seperti Mazelan Abas yang berjaya menghasilkan pendapatan yang begitu lumayan apabila menyertai Tone Excel. 


Namun adakah beliau terus dapat duit sebegitu banyak hanya dengan menjadi ahli? 


Jawapannya dah tentulah tidak. 


Dia juga perlu berusaha untuk dapatkan pendapatan sebanyak itu. 


Berbalik kepada soalan yang ditanyakan iaitu, "kalau saya join TE saya akan dapat duit tak kalau tak buat promosi langsung?" 


Saya ada dua berita baik untuk anda. Ok saya ceritakan satu per satu ya. Pandai-pandai la lepas ni anda nak buat keputusan yang bagaimana lepas dah tau rahsia ni. 


Untuk menjawab pertanyaan tersebut, jawapannya ialah YA AKAN DAPAT.


Bagaimana pula boleh dapat dan kenapa pihak TE sanggup nak bayar kita walaupun kita tak buat sebarang promosi? 


Pertama, sebab setiap kali anda lakukan tambah nilai (topup) minimum sebanyak RM30, sama ada sedikit sedikit, ataupun one shot, anda akan layak menerima cash back sebanyak 3% daripada nilai topup anda. 


Sebagai contoh, kalau anda topup 


RM30 anda akan dapat RM0.90

RM50 anda akan dapat RM1.50

RM60 anda akan dapat RM1.80

RM80 anda akan dapat RM2.40

RM100 anda akan dapat RM3.00 


... dan seterusnya. Seperti yang anda boleh lihat, lagi banyak yang anda topup, bermakna akan lagi banyak yang anda bakal perolehi. Bukankah ini bagus? 


Bilakah duit ini akan dibayar ke akaun bank anda? Ini jawapannya... 


Jumlah ini akan di bank in terus ke akaun bank anda apabila jumlah terkumpul telah pun mencapai sebanyak RM30. Ini bermakna, jika anda topup setiap bulan sebanyak RM100, maka pada bulan yang ke 10, anda akan menerima cash back yang akan terus di direct bank in ke akaun bank anda. 


Alright, basically, cash back ini bergantung kepada berapa banyak yang anda topup. Buat masa ini, hanya syarikat ini sahajalah yang menawarkan insentif sedemikian kepada penggunanya. Saya tak dengar lagi ada syarikat telco lain yang ada tawarkan pelan sebegini. 


Baik seterusnya, jika anda nak bina pendapatan yang benar-benar lumayan, namun anda agak berat nak buat promosi. Masih ada harapan lagi ke untuk orang-orang seperti ini? 


Jawapannya saya, memang ada. Syaratnya ialah anda join menerusi team Autodownline

http://www.sabreehussin.com/team-autodownline




Team autodownline menawarkan software yang dapat membantu anda untuk membina rangkaian pengguna atau downline secara automatik.


Anda berpotensi untuk mendapat downline secara percuma, melalui fungsi spillover from upline yang disediakan oleh laman web ini. 


Ini buktinya, bahawa rangkaian saya memang ada yang menerima spillover dari saya. 

 

Mungkin ramai yang sukar nak percaya, yang software sebegini, yang mampu untuk mencarikan downline kepada penggunanya memang betul-betul wujud. 


Nah, atas ini adalah buktinya. 


Inilah dia bukti yang sistem autodownline ini benar-benar berfungsi untuk membina downline secara automatik. 


"Bagaimana kalau join tanpa melalui team autodownline?"


Obviously, anda tak akan dapat kelebihan ini. Semuanya anda perlu buat sendiri, dan tak ada sebarang kelebihan dari segi spillover from upline. 


Baiklah, kalau anda juga mahukan spillover dari sistem yang sama seperti yang saya sendiri gunakan, apa kata anda daftarkan diri anda secara percuma disini


Lihat bagaimana sistem ini membina downline untuk anda. 


Jika anda benar-benar puas hati, barulah anda buat keputusan untuk upgrade. Jika tak suka, dan tak puas hati, anda tak perlu buat apa-apa. Tak ada siapa pun yang akan rugi. 


Klik sini untuk daftar secara percuma sekarang. 





 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...