Wednesday, March 16, 2016

Sistem pemasaran Tone Excel untuk orang yang suka tidur


Bila kita jujur dengan diri sendiri, sebenarnya kita boleh tau, apa agaknya masa depan bisnes kita dan sejauh mana kita boleh pergi dengan bisnes Tone Excel ni.


Asalkan kita JUJUR dengan diri sendiri. 


Kita "audit" diri kita sendiri. Lihat kembali pencapaian kita yang lepas-lepas. Adakah ianya cukup membanggakan atau cukup membangangkan?


Tak salah kalau kita ada angan-angan dan impian yang besar dalam bisnes ni. Kerana pada satu tahap, impian dan angan-angan inilah yang akan jadi penggerak dan membuatkan kita terus melangkah jauh ke hadapan. 


"Bila kali terakhir kita mendapat prospek yang baru untuk kita ajak menyertai bisnes ni?"


Sekiranya jawapan yang keluar dari mulut anda ialah


x Tak ingat lah... 

x Dah lama tak dapat...

x Saya tak mula lagi...


Maknanya anda masih tidur lagi dan belum bangun dari mimpi. Bangkitlah. Bisnes ni, kita kena buat betul-betul, barulah kita akan dapat lihat hasilnya. 


Gambar kucing ni, nama dia Limau


Setiap kali saya buat kerja, dia akan panjat tempat tu dan tidur. The best part is, dia akan tidur dan muka mengadap saya. 


Dem betul. 


Buatkan saya rasa macam nak tidur jugak! 


Mujurlah, saya dapat setup sistem pemasaran saya betul-betul. Kalau let say saya malas sangat nak buat marketing sekalipun, sistem saya akan bekerja untuk saya, dan carikan prospek untuk saya. 


Sebab tu, kalau anda baca post-post saya sebelum ini, saya dapat bantu downline saya, dengan memberikan mereka ni semua downline secara percuma.


Ok anda berminat nak join team saya?


Klik sini untuk join ye


Macam best je kalau dapat tidur ha ha


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...